صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۴۱۹۷۳

جهاد تبیین با برگزاری یادواره‌های شهدا

09120005179/ با سلام خدمت شما، چرای ارشدیت تحصیلی برای کسانی که با مدرک کارشناسی وارد سپاه شده‌اند، اعمال نمی‌شود.
 
09120008949/ متولیان و مدیران پیام‌رسان‌های داخلی ضرورت دارد با جلسات مشترک و رفع ضعف‌های آنان، به منظور نشر هرچه بهتر محتوا در موتورهای جست‌وجو هم فکری اساسی و عاجل بیندیشند! قابل جست‌وجو بودن محتوا، اعم از متن و عکس و فیلم در پیام‌رسان‌ها از طریق موتورهای جست‌وجوی داخلی و بین‌المللی موجب امتیاز و مزیت بزرگی برای پیام‌رسان‌های داخلی خواهد بود./ «موسیوند»
 
09350006062/ چرا کمیسیون عالی پزشکی در سنندج پس از گذشت 14 ماه از آخرین کمیسیون برگزار نمی‌شود؟ بیشتر بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص به این کمیسیون معرفی می‌شوند. با تشکر 
 
09120008949/ صدا و سیما لازم است از بازیگران بسیار خوب و شایسته در سریال آقای قاضی که خوب درخشیدند، در تولیدات سیما بیشتر استفاده کند. هر کسی هم که اعتقاد و انگیزه و لیاقت خدمت صادقانه و خالصانه در رسانه ملی را ندارد و موجب افت کیفیت برنامه‌ها می‌شود، لازم است اخراج و پاکسازی شود./ «عبداللهی»
 
09130005684/ یکی از راهکارهای اثربخشی جهاد تبیین، اجرای برنامه‌های بصیرتی و تبیینی در قالب برگزاری یادواره شهدا هر چند محدود و پایگاهی است. از اجرای یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا غافل نشویم که بی‌شک مؤثرترین جهاد تبیین است. 
 
09120008949/ بازنگری در قوانین و ضوابط استخدام و به کارگیری کارکنان دولت امری ضروری و پیش‌بینی سیستم ارزشیابی دقیق عملکرد مبنی برکارایی و بازدهی مثبت در پرداخت حقوق، پاداش آخر سال و پاداش آخرخدمت و... از جمله این مسائل است. پرداخت یکسان حقوق و مزایا موجب افت شدید بازدهی در ادارات است. اثربخشی و میزان کارکرد باید ملاک باشد./ «همدانی»
 
09130005684/ محتوای دوره‌های طولی، عرضی و عالی ضمن خدمت را تنها در مباحث تئوری و متون تکراری و بعضاً کسالت‌آور خلاصه نکنید. در جریان ناآرامی‌های اخیر، پس از مصدوم شدن راننده ماشین آتش‌نشانی، هیچ نیروی کادر یا بسیجی، حداقل توان و آموزش راه‌اندازی واترجت ماشین آتش‌نشانی برای متفرق کردن اغتشاشگران را نداشت. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات